Manicure met handmassage

Een manicurebehandeling wordt vaak verward met het plaatsen van kunstnagels.
Echter een manicure is een behandeling op zich en richt zich met name op de verzorging van de handen en de natuurlijke nagel.

De behandeling begint met het desinfecteren van de handen, vervolgens krijg je een manicure badje en hierna worden de nagelriemen terug geduwd en de nagels in model gevijld.
Wanneer deze stappen gedaan zijn gebruik ik een scrub om de dode huidcellen van de handen en onderarmen te verwijderen.
Enkele voordelen van de huid scrubben zijn:

• Het verwijdert dode huidcellen en stimuleert de celvernieuwing, waardoor je huid steviger, gladder en heerlijk zacht aanvoelt.
  • Dode huidcellen kunnen zich opstapelen en een dikke laag vormen op je huid. Door ze te verwijderen, krijgt je velletje een frisse, mooie gloed.
  • Regelmatig scrubben kan onzuiverheden vermijden. Een overvloed aan dode huidschilfers kan de poriën immers verstoppen, waardoor talg zich ophoopt en in combinatie met bacteriën puistjes en mee-eters kan uitlokken. (Deze kunnen ook gewoon op de armen ontstaan.)
  • Bodylotion en andere verzorgingsproducten worden beter opgenomen door je huid.
  • Regelmatig scrubben zorgt ervoor dat je sneller en egaler bruint.

Na het scrubben worden de handen ingepakt met een handmasker.
De behandeling wordt beëindigd met een fijne handmassage van 20 minuten.

Een handmassage is rustgevend, ontspannend en een fijne manier om eventuele pijn in gewrichten te verminderen.
Net als onze voeten worden de handen vaak vergeten. Terwijl ze dagelijks intensief gebruikt worden en flink wat te verduren krijgen.

Eventueel kunnen de nagels gelakt worden met een gewone nagellak, maar niet met een gelpolish. De kans dat de gelpolish namelijk niet goed hecht op de nagelplaat is bij deze behandeling erg groot. En dat zou jammer zijn 🙂

Manicure met handmassage € 30,00

× Hallo, hoe kan ik u helpen?