Raindrop Technique massage

De Raindrop Technique massage brengt het lichaam in balans en harmonie. Het ondersteunt het immuunsysteem en helpt u te ontspannen. Het is ook een hele fijne massage wanneer u last heeft van stijve en pijnlijke spieren of rugpijn. Deze massage valt onder ontspanningsmassage en aromatherapie.
De massage begint bij uw voeten terwijl u op de rug ligt en daarna draait u op de buik en wordt uw rug behandeld. De massage wordt afgesloten met een warme handdoek op uw rug zodat de oliën extra goed hun werk kunnen doen.
Het is belangrijk dat u na de Raindrop Technique massage voldoende water drinkt gedurende de dag en de dagen erna. De oliën kunnen tot een week na de massage nog na werken in de vorm van herstel en harmonisering.
Hier vindt u een korte beschrijving van de 7 single oliën en 2 blends die tijdens de massage gebruikt worden:
Single oliën:
– Oregano: heeft antibacteriële  en ontstekingsremmende eigenschappen.
– Thijm: is zeer antibacterieel, voorkomt de groei van infectie veroorzakende micro organismen (virussen, schimmels en parasieten). Dringt makkelijk in door de huid en komt snel in het lichaam.
– Basilicum: kan de spieren ontspannen en is daarnaast ontstekingsremmend en antibacterieel.
– Cypress: bevordert de circulatie, vermindert spasme en zwellingen en helpt weefsel te herstellen.
– Wintergreen: is ontstekingsremmend en vermindert pijn, is perfect voor botten, gewrichten en spieren.
– Marjolein: is antiseptisch en antibacterieel, ontspant zenuwen en spieren en helpt de spieren te versterken.
Pepermunt: Helpt alle oliën beter in te trekken in de huid. Bestrijdt pijn, stimuleert de circulatie en verkoelt ontstoken weefsel.
Blends oliën:
– Valor II: ingredienten zijn Spar, Rozenhout, Wierook, Blauwe boerenwormkruid en Lavendel. Valor werkt op de fysieke, geestelijke, energetische en spirituele levels. Zorgt voor een goede balans en moed.
– Aroma Siez: ingrediënten  zijn Basilicum, Cipres, Marjolein, Lavendel, Pepermunt. Aroma Siez is ontstekingsremmend, ontspant spieren, bevordert de circulatie en vermindert hoofdpijn.
Wanneer u last heeft van een hoge bloedruk, zwanger bent of bloedverdunners gebruikt wordt het afgeraden om deze massage te ondergaan of enkel met toestemming van uw behandelend arts.
Raindrop Technique massage 60-75 minuten: € 70,00

De Raindrop Technique massage is gecreëerd door de oprichter van Young Living Dr. D. Gary Young. Hij combineerde drie massagetechnieken en 9 verschillende essentiële oliën voor deze bijzondere massage.
Ieder van deze oliën hebben hun eigen unieke werking.
Een 10e olie, White Angelica, kan vooraf aan de massage gebruikt worden om in uw aura te zetten.

× Hallo, hoe kan ik u helpen?